Results 1 to 5 of 5

Thread: 100% Bumiputra - Peluang Perniagaan Kecil-kecilan

  1. #1
    Member villageboy7's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    58
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default 100% Bumiputra - Peluang Perniagaan Kecil-kecilan

    Cecair Pencuci Serbaguna - Pengedar Di Perlukan Di seluruh Malaysia

    Kegunaan :
    Pinggan Mangkuk /Plastik/Kaca/Melamin
    Pakaian Putih & Warna
    Lantai Bilik Air
    Shampoo Kereta
    Penghapus Kesan Minyak
    Karpet/Sofa/fabrik & PVC

    Kelebihan :
    Tanpa Peluntur
    pH 5.5 [Mesra Pengguna]
    Memelihara Fabrik & Warna

    Berat : 1 kg
    Harga : RM 3.00 [SM]
    RM 4.50 [SS]


    Produk 100% Keluaran Bumiputra

    PRODUK DI PANTAU OLEH YAYASAN DAKWAH ISLAMIAH MALAYSIA [YADIM]

    Agen dan Pengedar di perlukan :

    berminat emel pada alamat jatt4557[at]gmail.com
    Attached Images Attached Images

  2. #2
    Senior Member ciklie's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    KL<->Pahang
    Posts
    171
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by villageboy7 View Post
    Cecair Pencuci Serbaguna - Pengedar Di Perlukan Di seluruh Malaysia

    Kegunaan :
    Pinggan Mangkuk /Plastik/Kaca/Melamin
    Pakaian Putih & Warna
    Lantai Bilik Air
    Shampoo Kereta
    Penghapus Kesan Minyak
    Karpet/Sofa/fabrik & PVC

    Kelebihan :
    Tanpa Peluntur
    pH 5.5 [Mesra Pengguna]
    Memelihara Fabrik & Warna

    Berat : 1 kg
    Harga : RM 3.00 [SM]
    RM 4.50 [SS]


    Produk 100% Keluaran Bumiputra

    PRODUK DI PANTAU OLEH YAYASAN DAKWAH ISLAMIAH MALAYSIA [YADIM]

    Agen dan Pengedar di perlukan :

    berminat emel pada alamat jatt4557[at]gmail.com


    Salam MelayuNiaga,

    Hang ni mmg baguih laa...mcm2 ada..huhu..
    Aku pun minat gak nak jadi pengedar...
    Nanti aku boleh promote kat student yg guna mesin dobi aku tuh..
    Hang kasi detail kat bisnesdobi@gmail.com

    DOBI LAYAN DIRI
    Pelbagai Makanan Dari Negeri Pahang Darul Makmur

    ''Orang yang tidak mempunyai minda orang berjaya tidak akan berjaya atau akan kehilangan kekayaan dlm masa yang singkat''.

  3. #3
    Member villageboy7's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    58
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by ciklie View Post
    Salam MelayuNiaga,

    Hang ni mmg baguih laa...mcm2 ada..huhu..
    Aku pun minat gak nak jadi pengedar...
    Nanti aku boleh promote kat student yg guna mesin dobi aku tuh..
    Hang kasi detail kat bisnesdobi@gmail.com

    DOBI LAYAN DIRI
    Pelbagai Makanan Dari Negeri Pahang Darul Makmur

    ''Orang yang tidak mempunyai minda orang berjaya tidak akan berjaya atau akan kehilangan kekayaan dlm masa yang singkat''.
    ala bro bisnes kecik2..bole la untun beli ikan dan sayur utk family

  4. #4
    Senior Member ciklie's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    KL<->Pahang
    Posts
    171
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by villageboy7 View Post
    ala bro bisnes kecik2..bole la untun beli ikan dan sayur utk family
    Salam MelayuNiaga,

    Untung kecik pun kira bisnes jugak....
    Aku pun untung kecik gakk..
    Bagi la harga utk aku...nanti aku ushar kat student yg guna mesin dobi aku tuh..

    email : bisnesdobi@gmail.com
    blog : DOBI LAYAN DIRI

  5. #5
    Member villageboy7's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    58
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by ciklie View Post
    Salam MelayuNiaga,

    Untung kecik pun kira bisnes jugak....
    Aku pun untung kecik gakk..
    Bagi la harga utk aku...nanti aku ushar kat student yg guna mesin dobi aku tuh..

    email : bisnesdobi@gmail.com
    blog : DOBI LAYAN DIRI
    Salam Bro,

    Gue dah emel..maaf lamabt coz gue tidak sihat dlm 2-3 ari ni...
    TQ

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •